Wednesday 10 July 2013

Zjistila jsem...

Aha! Právě jsem zjistila, že jsem si oblíbila dvě pera - jednu propisku a jedno gelové pero, obě vyrobené v Číně (nic zvláštního, většina běžně prodávaných per je vyrobena v Číně) stejnou firmou - Techjob. Gelovka se mi tak zalíbila, že z toho bude recenze a mám tu rozepsaný i článek o jehlových hrotech propisek, protože to jsou jediné propisky, které jsem si doopravdy zamilovala. Tu náplň s jehlovým hrotem vypisuju už třetím rokem (začínám být přesvědčená, že je bezedná podobně jako slánka v Byl jednou jeden král). Takže Made in China nemusí nutně znamenat šunt.

Rozdíl mezi tímto a ostatními blogy, že Zebra, Uni-ball a další v cizině dobře známé značky jsou tady buď předražené, špatně dostupné či zcela nedostupné. Takže materiál na recenze musí být docela jiný. Viděla jsem sice v Ostravě v Tescu psací potřeby pod značkou Zebra, ale docela pochybuju, že je to ta samá firma Zebra, která vyrábí pera Sarassa a Surari. To vyšetřím teprve, až začnou srpnové předškolní slevy.

Dneska jsem si pořídila balíček 18 růžových inkoustových bombiček PaperMate by Reynolds se zmizíkem/přepisovacím perem (však víte, taková ta věc, co jedním koncem něco vyzmizíkujete a druhým přepíšete). A taky čtveřici PaperMate InkJoy 300 RT. Četla jsem na ně docela špatné recenze, tak jsem zvědavá, jak se mi budou líbit. Obě tyhle legrace mě stály 25 Kč. Jo, miluju slevy a výprodeje!

No comments:

Post a Comment